Tuesday, March 20, 2012

Sebelum Tidur

Huargkhhh!!

Humanghaii.. Buruk bebenor menguap ghupe itu yek? Tp what to do. Sememangnya saya mengantuk tetapi apakah sebabnya??

Jeng jeng jeng...


Sebab dah pukul 12 malam! Hoyehh!! Kelakar la sangat! :p

Sebenarnya saya dah mengantuk tahap berdengkur dah ni. Tapi oleh sebab kerana mahu menunggui-nya-pun-adhoiii MBS balik dari futsal, makanya jangan cilok-mencilok! Eh, silap. Makanya saya pun belum tidur lagi.

Ya, betul. Memang saya di [Johor] dan dia di [Selangor], tapi saya nak tunggu jugak. Ada aku kesah? Ahaha

Sebab saya nak pastikan dia selamat sampai rumah baru saya boleh tidur dengan aman.

Sweet x? Bluwekkk!!!


Tapi serious gua mengantuk giler ni. Cepatlah MBS oii..


Otey2.. Shabar2..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. ahahaha comellll..tq for menunggu sy..kamu sgt baik okeh!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails