Friday, January 7, 2011

::Coincidence::



Salam..

Oh saya sangat suka bercakap pasal coincidence. Sangat-sangat suka. Pengaruh drama la ni. Kan kat dalam tb tu selalu tunjuk kapel ni berjumpa secara coincidence. Pastu a lot of things happen sebab coincidence jugak. Jadi saya pun cuba mencari "coincidence factor" dalam hubungan saya dengan MBS. Poyo is it? Bio le. =p

Kemudian saya telah mengesan beberapa coincidence ini:

1. Masa our 1st date berdua [b4 tu ada gak kua sama tapi ramai2], time ni lom kapel tau. Lokasi: Kedai makan kat Alor Gajah. Masa: Tengahari kot. Nak oder makanan. Secara kebetulan kami berdua oder nasi goreng kampung. Tup2 makcik amik order tu leh cakap "sehati sejiwa betul". Adoih! Malu kami! Da la time tu lum kapel. We don't even know if we like each other. Tersengih-sengih je kami waktu tu. Haha

2. Dia lahir bulan 1, wa lahir bulan 2. Dia lahir 10hb, wa lahir 18hb. Ok takde pe yang menarik sangat pun. Tapi tu kalendar Masihi tau. Kalau kalendar Islam plak, let's take a look ~
MBS: 9 Jamadilawal
Me2: 8 Jamadilakhir
Ouh saya suka!

3. Kemudian saya cuba-cuba menambah tarikh lahir kami. Tambah punya tambah kua nombor ni~
6776
Ok. Mak x suka. Dia cakap 7-6 (terjunam) haha

4. Jadi saya tukar sikit. Still tarikh lahir tapi cara penambahan ada sedikit berbeza. Kelentang kelentung kua plak nombor ni~
4004
Yeay! Nothing bad about this. Leh wat official number untuk plat keta. Haha

I LOVE COINCIDENCE!

~Otey2.. Shabar2..~

^____~

8 comments:

  1. brilliant idea from MBI..hehe..i love her..eh i love it la..huhu..what a coincidence..

    ReplyDelete
  2. oh siapakah anonymous di atas. mungkinkah MBS? benar. haha

    ReplyDelete
  3. ooo mungkinkah??anda pasti ngn jwpn itu?

    ReplyDelete
  4. yaaa andalah ratu cokelat baru yg kte cari...tepuk2

    ReplyDelete
  5. ish3x..ngn sape la awk komen2 ni..kck ati

    ReplyDelete
  6. apa itu ratu cokelat? huhu
    MBS~ aku lempang gk ko kang. haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails