Friday, January 21, 2011

::Penat::

Semakin hari semakin penat.
Mula-mula buka laptop.
Lepas tu buka jobstreet.
Lepas tu search keja.
Pastu apply.
Copy paste sana sini.
Attach sana sini.
Yang panggil interview sikit je.
Nak pegi pn pk 5,6 kali.
Wet xde nak wat tambang bus.
Bile da cnfirm nak pegi kena google plak.
Google cari info untuk interview.
Dah cari tu nak sort out plak mane yang penting.
Lepas tu nak baca, fahamkan. Ingat.
Bila pergi interview sume jadi kucar-kacir.
Shamimi, awk terlalu jujur.
Perkara yang x patut awak cerita pun awak pergi cerita watpe?
Last2 menjadikan awak nampak lemah je.
Sume ni sungguh memenatkan saya.
Tak larat je rasenye.
X boleh ke pergi interview terus dapat keje?
Macam kt Senheng tu?
Tp Senheng tu keje nye tak berapa berbaloi.
Yang kerja berbaloi-baloi xde ke untuk saya?
Xpela. Keje dulu kat Food court ni. Timba pengalaman.
Harap-harap semua ini takkan lama.
Sinar itu pasti muncul untuk saya suatu hari nanti.
Saya Yakin!


Ini impian saya. Sy x boleh penat. Kalau sy penat impian sy akan meninggalkan saya. Saya Yakin rezeki itu akan berpihak pada saya jugak akhirnya. Hooyeh!!


:.Otey2.. Shabar2.. .:

2 comments:

  1. dun worry dear..the time will come and the sun will rise..juz pray n dont lose hope..bcoz our target was just the same..huhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails