Tuesday, January 11, 2011

::Kerja::

Holla!

Semalam saya telah menghadiri interview keje kat senheng. Tibe-tibe terus dapat plak. Upenye keje jadi sales assistant aje. Patut le. Huerm.. Xpela daripada xde keje langsung baik saya pergi je kn?

Kebetulan tempat keje nye kat Bandar Baru Bangi plak. Oh tempat makcik saya je tu. Jalan kaki je kot. Wahh gembira betul! Cuma yang x berapa gembira sebab kena training 15 ari kat Pandan Jaya. Aigoo... Lama tu! Jauh plak. @#$%^*@#$

Hari Khamis ni pulak saya ada interview kat Perodua. Hooooope sangat dapat keje kat situ. Tapi kalau kata x dapat tu anggap jela xde rezki kan? Keje la dulu kat senheng tu. At least keje jugak. Dapat wet jugak. Hee

Oh lupa nk komen pasal AJL 25. Pemenang lain sume saya setuju tp tang juara nye saya cm ternganga sikit. "Haa...?!" OK. Sile tgk barisan juri. Kemudian saya tutup mulut. Angguk-angguk kepala. OK. Saya faham.

Dan Gelanggang Raja Lawak 5 pun baru buka tirai minggu lepas. Ntah macam mana dgn tidak semena-mena saya ter'tonton' pulak. Wahh season ni punye menarik la. My faveret of coz la Kopi O and Epy. Cuma saya tak faham nape Afdlin kata dorang kurang menyerlah malam tu. For me, Kopi O la yang menbuatkan kami satu keluarga dok terguling-guling ketawa. Sorry jiran. Kami bising sikit malam tu. Pontianak masuk umah. Kih kih kih. =p



Ni la gmbr kumpulan Kopi O. Masa ni dorang tengah saling berbunuhan kunun nye. haha lawak je dorang wat slow motion. Sakit tekak aku ketawa.

Ok la. Da fenin x tau nak cite ape. I'm not a good story teller lorr. Membebel kt MBS pandai la. Haha sian dia. =p

:.Otey2.. Shabar2...:

3 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails