Tuesday, April 17, 2012

:: TUHAN, jagakan dia ::

TUHAN JAGAKAN DIA - MOTIF BAND

Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku yang tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

.
.
.
.
.

After Perkara November aritu MBS tiba-tiba BBM lagu ni. Masa mula-mula dapat tu I was like
'Lagu ape la ni kan... Tak pernah dengar pon'.
Lepas tu without hesitation I asked MBS

"Lagu sape ni? Best ke?"

Secara confident nye MBS menjawab

"Lagu ni untuk awak. Dengar la lirik dia."

He put a smiley face in his bbm message :)

After dengar + menghayati lirik lagu tu, I was about to cry. Sooo sweet. It reminds me of the Tragedy March last year. Oh it was horrible! Xmo lalui perkara2 seperti itu lagi! Sumpah makan sate 16 cucuk! :D

So, here's the song:

http://www.youtube.com/watch?v=o8NGPOgLrL8&sns

Enjoy!! ^^


Btw, lepas tu sy tanya MBS mana dia dapat lagu tu? Dia bilang ofismate dia selalu buka kt ofis. Lama-lama dia pun naik hafal. Dan akhirnya dia pun bluetooth... Kemudian bbm kat saya =='


Otey2.. Shabar2..



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails